Akeeba backup

Réduire
X
 
  • Filtrer
  • Heure
  • Afficher
Tout effacer
nouveaux messages

  • [Problème] Akeeba backup

    Bonjour ,
    depuis quelques jour j ai toujours une erreur quand je souhaite sauvegarder ma site via akeeba voici le message d'erreur :


    Backup Failed
    The backup operation has been halted because an error was detected.
    The last error message was:

    AJAX Loading Error
    HTTP Status: 500 (Internal Server Error)
    Internal status: error
    XHR ReadyState: 4
    Raw server response:

    Please click the 'View Log' button on the toolbar to view the Akeeba Backup log file for further information.

    We strongly recommend going through the step-by-step instructions in our troubleshooting wizard to easily resolve this issue yourself. If this doesn't help, please do not hesitate to ask for support in our support forum. Do note that you need an active subscription to request assistance through the forum. If Akeeba Backup Professional was installed on your site by a third party -e.g. your web developer- please do not contact AkeebaBackup.com for support. Instead, contact the person who installed the software on your site and request assistance to solve this issue. If you do post to our forum, please remember to ZIP and attach your backup log file in your post so that we can help you faster.


    je vous met le fichier log a disposition aussi
    si vous pouvez m aider ca serait top
    merci d'avance

    Akeeba Backup Debug Log.rar

  • #2
    Re : Akeeba backup

    bonjour,
    peut-être trouverez-vous une réponse ici:

    la même erreur y est évoquée
    nathalie, ********-rebelle.com

    Commentaire


    • #3
      Re : Akeeba backup

      Merci de votre réponse j'ai deja regarder rien ne marche ...

      Commentaire


      • #4
        Re : Akeeba backup

        Bonjour,

        Le log raconte:

        ERROR |130903 15:48:08|Akeeba Engine has timed out
        ERROR |130903 15:48:08|Akeeba Backup has timed out. Please read the documentation.
        Solution, lire la documentation de Akeeba Backup https://www.akeebabackup.com/documentation.html le max_execution_time est certainement trop faible sur le serveur.
        Pas de demande de support par MP.
        S'il n'y a pas de solution, c'est qu'il n'y a pas de problème (Devise Shadok)

        Commentaire

        Annonce

        Réduire
        Aucune annonce pour le moment.

        Partenaire de l'association

        Réduire

        Hébergeur Web PlanetHoster
        Travaille ...
        X