Bonjour,
Je tente, en vain, de configurer les Expire Headers dans mon .htaccess.
Voici le code mis :
Y aurait-il un problème ?
Je tente, en vain, de configurer les Expire Headers dans mon .htaccess.
Voici le code mis :
Code:
### Caching mod_headers + mod_expires <IfModule mod_expires.c> # Turn on Expires and set default to now ExpiresActive On ExpiresDefault "now" # Set up caching on media files for 1 month <FilesMatch "\.(flv|ico|pdf|avi|mov|ppt|doc|mp3|wmv|wav|swf)$"> ExpiresDefault "access plus 1 month" </FilesMatch> # Set up caching on images, CSS and JS files for 1 week <FilesMatch "\.(gif|jpg|jpeg|png|js|css)$"> ExpiresDefault "access plus 1 week" </FilesMatch> # Set up 1 hour caching on commonly updated files <FilesMatch "\.(xml|xsl|html|htm|txt)$"> ExpiresDefault "access plus 1 hour" </FilesMatch> # Force no caching for dynamic files <FilesMatch "\.(php|cgi|pl)$"> ExpiresActive Off </FilesMatch> </IfModule> <IfModule mod_headers.c> # Remote ETag from headers Header unset ETag # Disable ETag for files FileETag None # Media files are catchable <FilesMatch "\.(flv|ico|pdf|avi|mov|ppt|doc|mp3|wmv|wav|swf)$"> Header append Cache-Control "public" </FilesMatch> # Images, css and javascript files are catchable <FilesMatch "\.(gif|jpg|jpeg|png|js|css)$"> Header append Cache-Control "public" </FilesMatch> # Commonly updated files are catchable <FilesMatch "\.(xml|html|htm|txt)$"> Header append Cache-Control "public" </FilesMatch> # Force no caching for dynamic files <FilesMatch "\.(php|cgi|pl|htm)$"> Header set Cache-Control "private, no-cache, no-store, proxyrevalidate, no-transform" Header set Pragma "no-cache" </FilesMatch> </IfModule> FileETag none
Commentaire